Emilia Sjödin

Inga måsten, inga krav, bara jag och mina val.
 
Hallå där bloggläsare!
Jag måste bara säga att jag är hemskt ledsen över att jag inte har uppdaterat på sista tiden. Varför tror ni att jag inte har bloggat? Kanske så kan ni lista ut att jag har mycket läxor om ni har tittat på bilderna? Och ja, självklart har jag mycket plugg, men dessutom har jag mått väldigt dåligt på senaste. Mycket privat som jag inte vill skriva om på bloggen och det hoppas jag ni förstår, det brukar ni göra. Jag vill jättegärna uppdatera bloggen men är jag inte på topp så blir det bara deppinlägg och det är inte så kul att läsa, enligt min åsikt. 
Skolan kommer också självklart före bloggen, men när jag får tid så ska jag försöka uppdatera, om jag nu mår bra.
 
Just nu är jag hemma själv och det spökar i mitt hus. Jag hörde nyss något smälla sjukt högt! Inte som en dörr gör när det är korsdrag utan lite mer som någon slår i väggen eller någon tungt ramlar omkull. 
Jag säger till mig själv att jag inbillar mig för att inte bli rädd, känner ni ingen det? Men jag har hört det flera gånger, och det är bara när jag är hemma själv. Jag börjar bli skraj nu,haha. 
 
Hoppas ni har haft det bra mina vänner! 
 
 
#1 - hjjonsson.blogg.se

Vacker!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin