Emilia Sjödin

Tillbaka
 
Hej! Har ni saknat mig?
Jag har inte haft tid att blogga och desutom har mitt internet inte funkat heller. Men nu är jag minsan tillbaka. Senast jag bloggade var i fredags och då hade jag fullt upp med att packa inför lördagen. Jag och några kompisar åkte ut till en sjö mitt ute i skogen och övernattade där i husvagn. Vi firade en tjej och vi hade så sjukt kul, helt ensamma desutom. 
 
Så fort det blev september märkte ni då hur kallt det blev fort? Iskallt ju. Vissa dagar är jag tvungen att ta sjubussen till stan och på morgonen är det verkligen jättekallt, jag står och skakar när jag väntar på bussen. Men när man slutar skolan så är det istället varmt, haha. 
 
Efter skolan idag så fick jag vänta i en halvtimme tills bussen skulle gå hemåt så jag drog ner på stan och köpte en tröja (sista bilden) Jätte mysig, verkligen. Tröjans märke var från new classic om ni undrade (ginatricot) 
 
Hoppas ni har haft det bra medans jag var borta. Det blev typ som en bloggpaus haha. 
 
 
#1 - hjjonsson.blogg.se

Fina outfits!

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin