Emilia Sjödin

A best friend is someone who understands you a bit more than you understand yourself
 
 
Hej hej! Idag var jag ute med min bästa vän Nanna och fotograferade. Det var väldigt svårt eftersom det blåste så jävla (förlåt) mycket. Våra grejor blåste iväg och håret var alltid i ansiktet på alla bilderna, men till slut hittade vi ett ställe där det fanns lä vilket gjorde det betydligt enklare att fota. De flesta bilderna var bara trams haha, som vanligt kan man säga. Det var även skitkallt ute, även fast solen var framme. När vi kom in i huset igen gjorde vi ordning varm choklad och drack det, det behövdes eftersom mina händer var stelfrusna. 
 
#1 - Ida

Fina bilder!
Sv: Jadå :) allt bra med dej?

Svar: Tack så jättemycket ! :) jodå hur är det med dig? :)
Emilia Sjödin

#2 - Emma

Fin blogg! =) Lust att göra ett bloglovin byte?

Svar: Tack så mycket! Ja gärna, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen :)
Emilia Sjödin