Emilia Sjödin

AFTER TUESDAY EVEN THE CALENDAR GOES W T F
(Några bilder från våren förra året)
Jag har så dålig fantasi på blogginlägg och därför tänkte jag svara på "Tag frågor". Ni får även svara på samma frågor på eran blogg sedan. 
 

1. En sak du inte kan lämna huset utan? Mobilen tror jag. 


2. Favorit smink märke? Det finns så många bra, men majoriteten av mitt smink är från Isadora. Så jag antar att det är mitt favoritmärke. 

 

3.Favorit parfymer? Min nya parfym Cosmic radiance från Britney Spears. Och sedan en parfym från Lady gaga som jag tror heter Fame, inte riktigt säker. Sedan ror det ju också på vad det är för årstid haha. Vissa parfymer kan jag bara ha på vintern/våren/sommar/hösten. 


4. Högklackar eller låga skor? Högklackat är alltid snyggast! Men dock kanske bara till finare tillfällen. 

5. Får du bra betyg? Jag är nöjd med mina betyg.

 

6. Dricker du energidricka? Nej. Det är inte ens gott haha. 


7. Dricker du Juice? Helst inte, har dåliga minnen av Juice haha. 


8. Favorit fuktkräm? Till händer/kroppen eller ansiktet? Det är väldigt olika. Till ansiktet är det Pure Clean från Fleur de Santé som jag fick i min glossybox. Till kroppen är det min Mitchell and Peach body cream, den fick jag även i min glossybox.


9. Är du på spökjakt? Letar efter spöken gör jag alltid, haha. 

 

10. Några fobier? Jag har fobi mot blod. Jag tål inte ens att höra ordet blod, mår illa på en gång. Det är något som har kommit nu, har aldrig haft det förut. 


11. Har du någon gång fått en nära döden känsla? Nja. Eller jag har räddat andra från att dö/ alvarligt skadade om man säger så. 

 

 
#1 - Henrietta

sv; vad kul! börjar också följa dig nu! :)

Svar: Så bra! :)
Emilia Sjödin

#2 - Jonna

Oj! Berätta om när du räddade någon från att dö/skadas? :D bra blogg btw

Svar: Tack så mycket! Ska försöka sedan kanske :)
Emilia Sjödin

#3 - julia

Finaste du!♥

sv: Åh tack sötis! Min dag har varit superbra. Hur har din varit då?♥ kram

Svar: Tack finis! Vad bra! Jo min dag har varit kanon bra :)
Emilia Sjödin

#4 - Sanna Widman

Superfin du är :)

Svar:
Åh tack så mycket :D

Svar: Tack så jättemycket fina du :)
Emilia Sjödin

#5 - ♡ Hanna Andersson ♡

Så himla fin!! :D

Svar: Men tack du! :)
Emilia Sjödin

#6 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Det är så värt att köpa. De är väldigt billiga och pengen går ändå till något bra, så det är helt klart värt det!! :D