Emilia Sjödin

Glossybox April 2014
 
Det är en läppensel, en peeling för läpparna, återfuktande kräm till framförallt spruckna läppar och trasiga nagelband, body lotion och en tvål. Jag vet inte om jag är så imponerad av boxen, men jag kanske blir förvånad när jag testar produkterna. Dessutom fick jag också ett presentkort på 50kr hos nordicfeel. 
 
 
#1 - Josefine

Följer dig nu också, tack o kram! :)

Svar: Vad bra ! :)
Emilia Sjödin

#2 - V I L M A L A ♔

Å UNDERBART! :D

Ps Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en riktigt fin bikini från Todiefor, och det skulle vara superkul om du ville delta! kram :D

#3 - i s a b e l l a w l

Svar: Tack så jätte mycket!!

#4 - frida christina

Härligt!

#5 - evelina

Men hallå du fick sååå mycket bättre saker än vad jag fick!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tycker du? jag var inte så nöjd med tvålen precis haha! :) Vad det en tandkräm du fick, hehe? :)
Emilia Sjödin

#6 - evelina sjödin

Men ja tandkräm å tuggummin, thanks liksom!!

Svar: Åh vad tråkigt. Förstår dig verkligen
Emilia Sjödin