Emilia Sjödin

impulsköp
 
Hej! Gårdagen var verkligen jätterolig, jag ska berätta lite mer om den i ett annat inlägg. Men i alla fall så tyckte Emma att vi skulle åka till Lyko, ni vet de som har sveriges största utbud på skönhetsprodukter. Det roliga är att det finns två butiker, en i Stockholm och en i lilla Dala-Järna haha. Jag hade ingen aning om att vi skulle åka dit men när vi gjorde det blev jag väldigt glad. De hade Victoria's Secret body mists där så jag köpte två, hello darling och secret charm de luktar otroligt gott. Sedan köpte jag en stippling brush från Real Techniques som jag har velat haft i flera år, och nu äntligen kunde jag köpa den, mjukare sminkborste får man leta efter. Sen köpte jag också en cream eyeliner från wet'n wild, det märket finns inte i närheten av där jag bor så jag passade på att köpa en produkt. I påsen fick jag även med två tester på en parfym och en foundation. Det blev ett väldigt dyrt impulsköp igår kan jag säga.