Emilia Sjödin

Lördag
Hej på er! Här har ni en bildbomb med bara mig på bilderna, hehe. Här ser ni mycket tydligare hur min ny jacka ser ut. Jag verkligen älskar den, jag har gått runt med den hela dagen haha, även fast jag bara varit inne. Jackan sticker verkligen ut och folk stirrar på mig läskigt nog.  Snart kommer några vänner över och då blir det en liten filmkväll skulle jag chansa på. Gårdagen var jätterolig. Roliga människor och massa festande, superkul. Jag sov i stan, jag skulle egentligen åka med två bussen hem men jag var tvungen att hämta min väska hemma hos en tjej som heter Karin och då missade jag bussen. Nästa buss skulle gå klockan 7 på morgonen, och den bussen är inte speciellt rolig att åka med kan jag säga haha. Därför är det bra att ha vänner som bor i stan. 
 
 
#1 - Amanda [SPONTAN]

Alltså åh vilket fint hår du har!

Svar: Men tack så mycket fina du! :)
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Supersöt outfit :)
Kram<3

Svar: Tack ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Elinor

Älskar färgen på jackan, så snygg!

Svar: Jag också! :)
Emilia Sjödin