Emilia Sjödin

Egoboost tips
Det här har jag pysslat med idag. Jag har letat fram ett gamalt block som jag sedan har gjort om. Jag tog två vita papper och täckte framsidan med. Skrev sedan några fina ord i fina färger på separat papper och sedan klistrade jag fast dem på blockets framsida. Jag satt fast en liten lapp i mitten av blocket som jag skrev HAPPY WORDS på, för det är vad boken ska bestå av. Meningen med boken är att du ska bli glad när du läser den. Jag tänker skriva ner fina komplimanger jag får från er och från andra. Jag gillar ju egoboosting hehe. Den här boken tänker jag läsa under mina sämsta dagar vilket förhoppningsvis kommer stärka min självkänsla och glädje. 
 
Jag tipsar er om att göra en sådan här bok. Jag lovar att du kommer få en bättre självsäkerhet! KRAM! :) 
#1 - Amanda Niclasson

Fin blogg!

Följer dig nu, följer du mig? :)

Svar: Tack! Vad kul då följer jag dig också :)
Emilia Sjödin

#2 - emma

härlig idé! :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#3 - rebecca

Vilken super ide! :)
kram

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#4 - Karin

Sv: Åh vad söt du är, TACK <3

#5 - Alina

sv: det hade jag!