Emilia Sjödin

Första dagen i skolan
Fick bli några webbcam bilder idag eftersom jag inte orkade leta på minneskortet till systemkameran. Dessutom är mitt rum städat så nu behöver jag inte låtsas att jag har världens städaste rum eftersom jag i vanliga fall brukar kasta undan kläderna ur bild. 
Idag vaknade jag klockan sju på morgonen för att skolan drog igång. Jag tänker inte låtsas att det är kul att gå tillbaka, nej. Allt var precis som det brukar vara. Alla hänger på samma ställen, lika trångt i matsalen om inte trängre då det är fler elever på skolan. Idag behövde jag endast vara i skolan i en timme och sedan fick jag sluta. Dröjde min tid på stan med några kompisar och sedan tog jag även en fika på stan med några andra vänner. Mysigt. 
Jag kom hem från skolan för bara en halvtimme sedan och för tillfället spöregnar det ute, inte så roligt precis. 
 
Hur var eran första dag i skolan? KRAM! 
#1 - Alice

Låter som en ganska chill första dag!
Vilken klass började du?

Svar: Ja faktiskt. Jag började i tvåan på gymnasiet :)
Emilia Sjödin