Emilia Sjödin

Mirror mirror on the wall tell me that i'm beautiful
(Här har ni en bild från förra sommaren, eller om det var för två sommrar sedan?)
 
Hej! Är allt bra med er? Jag skulle vilja säga att det är bra med mig men jag har en sådan ångest inför skolan! Imorgon är det söndag och då kommer den riktiga söndagsångesten...Jag vill inte. Lite längre sommarlov hade faktiskt inte skadat. 
 
Gårdagen var skapligt roligt. Vi åkte till en badplats där det var väldigt mycket folk. Dock var alla väldigt små vilket då kändes lite pinsamt. Men vi hade roligt ändå. Efter det åkte vi hem till en kompis där det var en slags efterfest. Det var inte speciellt roligt så jag och mina vänner som jag var med hela kvällen bestämde oss för att åka till mcdolnalds. Känner att det börjar bli en standard haha. 
 
Men idag är det en ny dag och även idag laddar jag upp för att gå på rockstad. Idag är dagen då de stora banden kommer spela så det kommer bli betydligt mycket roligare. 
 
Hoppas ni tar hand om varandra finisar. KRAM! 
#1 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hej! Ja de tär superbra med mig, hur är det själv ? :)
Emilia Sjödin

#2 - MADDISENJ.SE

Tack för din fina kommentar!! Har tyvärr av olika skäl inte hunnit/orkat lägga ner tid på bloggen i sommar men nu är jag igång igen. Hoppas du vill fortsätta kika in :)

#3 - caroline

SÅ himla snygg!!

Svar: Tack hörru! :)
Emilia Sjödin

#4 - Lydia

så fin du var, och är!

Svar: Åh tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#5 - Julia Svensson

Snygga du!

sv: Åh tack så jätte mycket! kram

Svar: Åh tack! :)
Emilia Sjödin

#6 - Moa

Gud så fin!!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#7 - Agnes

Sååå fin!

Svar: Tack du! :)
Emilia Sjödin