Emilia Sjödin

purple rain
 
Tro det eller ej, men när jag tog dem här bilderna så regnade det ute. Kollar man noga på bilderna kan man se några regndroppar. Hoppas ni har en bra dag så hörs vi! Puss
#1 - Karin

Du är så vacker! <3

Svar: åh, vad du är söt! Tack så jättemycket :) <3
Emilia Sjödin

#2 - ♫♪ sandra

fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#3 - amanda

vad fin!

Svar: Men så söt du är! Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#4 - jennifer

åh va fint!:)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - julia

Åh vad fin du är!♥

sv: Åh tack så jätte mycket. Kram

Svar: Vad glad jag blir! Tack :)
Emilia Sjödin

#6 - Caroline

sååå fin du är!!

Svar: Men tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#7 - Moa

Gud vad fin!! :D

Svar: Tack, vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#8 - Elin - Svenska Skolan Costa del Sol 14/15

Vad fin du är! Kram

Svar: Åh tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#9 - Alexandra

så fin!

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#10 - Matilda - Skönhetsblogg

så fin du är!

Svar: åh tack söta du :)
Emilia Sjödin

#11 - Tove

Vilken fin klänning! (eller är det en tröja?)

Superfin blogg du har btw! Om du har lust skulle det betyda mycket om du klickade in på min. :)

Svar: Tack! Nej det är en tröja :) Tack så jättemycket söta du! Självklart ska jag kika in på din blogg :)
Emilia Sjödin

#12 - Clara

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#13 - fanny-foto

åh så fin och himla fin tröja! :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Emilia Sjödin