Emilia Sjödin

Tjejkväll
Vart tusan har jag varit de senaste dagarna? Varför har jag inte uppdaterat bloggen?
 
Hej mina fina läsare! 
Jag vill börja med att säga att jag är hemskt (säger hämskt i mitt huvud haha, mitt dalmål alltså) ledsen över att jag inte har bloggat på ett tag. Jag har inte haft något roligt att skiva om och därför har jag valt att inte skriva något huvudtaget. 
 
Men igår hade jag en riktigt rolig kväll med mina fina vänner. Jag Filippa och Nanna drog över till Mimmi där vi hade lite filmmys. Massa godis och chips, brända popcorn för den delen också haha. Andra försöket att göra popcorn så ville dem inte ens poppa så vi fick strunta i popcornen. Vi kollade självklart på Hannah montana the movie som gamla tider, haha det var bara Rosa the movie som saknades. Kommer ni ihåg den?
 
Jag och Nanna sov över där och Filippa åkte hem mitt i natten då hennes cykel pajade på hemvägen, haha sopa. Idag när vi vaknade åt vi chips och godis till frukost, haha standard när man sover över. Men nu är jag hemma och har hela dagen framför mig. 
 
Här har ni en bild från gårdagen. 
 
 
 
 
Har ni några planer inför den här helgen?
 
#1 - Marlene S.R

så fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - /j<3

shit vad lik du e din mamma på bilden med håret där inte bara ditt ansikte!<3

Svar: åh vad glad jag blir hördu! :) <3
Emilia Sjödin