Emilia Sjödin

Vilken är snyggast? Vad ska jag köpa?
Hej alla som kan komma med bra råd/smakråd! 
 
Första frågan : Vilken av de övre koftorna/jackorna är snyggast? Vilken skulle passa bäst på mig? Jag har testat de två första men jag är väldigt orsäker på vilken jag vill ha. Dessutom på bild såg jacka nummer 3 riktigt bra ut också. Hjälp mig! 
 
Fråga två: Ska jag köpa en kofta/jacka eller den här urläkra väskan här under?
Jackorna är från Ginatricot och väskan är från Åhléns. KRAM! 
 
#1 - Nathalie Persson

Emilia köp väskan!!! Den va grymt snygg och passade dig perfekt!

Svar: Jag vet ! Men jag gillar även koftan :/ men väskan kan jag ju ha längre :)
Emilia Sjödin

#2 - frida christina

Så mycket fint!

Svar: Ja ellerhur! Svår att välja :)
Emilia Sjödin

#3 - Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och jag tycker att den första koftan, den mörkgråa, är finast:)

Svar: Tack för hjälpen! :)
Emilia Sjödin

#4 - Lydia

3!!!

Svar: Okej! Tack för hjälpen! :)
Emilia Sjödin

#5 - Sara

Nr 3 tycker jag :)

Svar: Okej! Tack för hjälpen :)
Emilia Sjödin

#6 - Julia

jag gillar verkligen 3&4 :)

Svar: Tack för hjälpen! trean är nog min favorit :)
Emilia Sjödin

#7 - Fanny

Av koftorna tycker jag att trean var snyggast :)

Svar: Okej, tack för hjälpen :)
Emilia Sjödin