Emilia Sjödin

Fest, Egypten, vi syns om en vecka !


Hej mina vänner ! Ikväll ryktas det om fest och inatt drar jag till Arlanda för att ta flyget mot Egypten, vilken bra kombo!  Just nu poppas det musik och vi taggar skolans fest med temat "röda mattan" vi får hoppas på att kvällen blir svår att glömma! Hoppas allt är bra med er och förhoppningsvis syns vi om en vecka igen när jag är hemma ifrån Egypten. Kanske gör jag ett blogginlägg från telefonen men alla bilder jag tar med min systemkamera lägger jag upp när jag kommer hem! 

Stora bamsekramar! 
#1 - Emelie

Hoppas att du får en toppenresa och rolig kväll finis!!
Kram<3

Svar: Tack så jättemycket ! Roligt ska jag ha, kram ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Amanda Johansson

Ha det superbra! :D

Svar: Tack så mycket ! Det ska jag ha :)
Emilia Sjödin

#3 - Cornelia

Ha en grym resa! :D

Svar: Tack så jättemycket ! Den ska bli grym :)
Emilia Sjödin

#4 - Charlotta Hägg

Sv: Ska du säga!! :)

Hoppas du får en grymt härlig resa nu! Ha det toppen :D

Svar: Tack så jättemycket finis! Klart jag ska ha, kram ! :)
Emilia Sjödin