Emilia Sjödin

Glossybox december 2014
Aloe Vera gel/ SASCO - 79kr/100ml.  Grönt nagelack/Makeup store - 130kr/10ml.  Läppbalsam / Burt's Bees - 39kr/4,25g. Glitter / Bellápierre cosmetics - 139kr/3,5g.  Hårmunk/ Babyliss - 49,90/kit. Sedan lite bonus choklad!  9kr/37g
 
De här var de sakerna jag fick i månadens glossybox. Lite tråkigt med tanke på att jag är ute efter smink och inte krämer eller glitter. Men jag gillade läppbalsamet. Burt's bees har verkligen sjukt bra produkter och det här läppbalsamet luktar bubbelgum och det smakar det också!! Så gott! Nagelacket tyckte jag var i helt fel färg, gillar inte grönt på naglarna direkt. Aloe Vera gelen verkar bra. Jag älskar Aloe vera produkter men jag skulle hellre vilja byta ut gelen mot en sminkprodukt istället. Hårmunken (hair donut) tycker det är så fult att säga hårmunk, haha! Den är i alla fall mörk, trodde den skulle vara blond som på förpackningen, men som tur var, var den inte det. Det tråkiga med den är att den är väldigt liten, jag har ju så mycket hår, så vi får se hur bra den funkar på mig. 
 
Jag gillar att boxen den var annorlunda och den var så fin! Glossymag ska jag snart läsa hade jag tänkt. Jag är inte jättenöjd över den här boxen så den får 2/5 i betyg. 
 
Vad fick ni i eran glossybox? 
 
P.S Jag har får minst en fråga varje gång om hur man börjar prenumerera på glossybox och hur mycket det kostar och så vidare. Tänkte säga det lite snabbt nu. Ni går in på glossybox.se. En månadsprenumeration kostar 139kr. Jag tror ett halvår kostar runt 699kr. 
 
KRAMAR! 
 
#1 - Petra Z

Spännande att de vad andra fick i sin Glossybox, skiljde några saker. Jag har lagt upp ett liknande inlägg så in och kika om du vill :D

Svar: Åh vad kul! Ska kika in, kram! :)
Emilia Sjödin