Emilia Sjödin

Video - Egypten
 
Här har ni videon mina vänner! Kolla gärna i 720p HD! KRAMAR! 
#1 - Amanda von walden ♥

Men åh vad härligt det såg ut! :)♥

Svar: åh det kan jag lova att det var också! :)
Emilia Sjödin

#2 - amanda

mysigt med video! vill också utomlands :D

Svar: Kul att du tycker det! Ja utomlands är ju inte helt fel :)
Emilia Sjödin

#3 - Ida - foto & häst

åhh så härlig video!! :'D
sv; roligt att höra! :D

Svar: Åh så roligt att du tycker det ! :)
Emilia Sjödin

#4 - MADDISENJ.SE

härlig!

Passar på att tipsa om tävlingen i min blogg där du kan vinna en egendesignad almanacka till ett värde upp emot 325:-. Vinnaren utses i morgon så in och tävla vettja!! Du hittar tävlingsinlägget här; http://maddisenj.se/2014/december/tavling-vinn-en-egendesignad-almanacka.html

Svar: Ja verkligen !
Åh ska kika in :)
Emilia Sjödin

#5 - Nina

Hej! Min sambo vill väldigt gärna åka till Egypten men jag är skeptisk... Det beror på kvinnoförtrycket man hört om där, att man inte ens kan gå utanför hotellområdet som kvinna. Något som min kusin och hennes kompis inte kunde göra... Ville bara höra med dig om hur du upplevde just det?
Härliga bilder för övrigt! Kram!

Svar: Hej! Jag upplevde inte att man inte fick gå utanför hotellområdena om man var kvinna. Men om man skulle gå ut var man tvungen att typ skriva upp sig att man drar iväg och de vill veta exakt tid när du kommer hem osv. Jag vet inte så mycket eftersom jag och min familj endast var innanför hotellområdet! :)
Emilia Sjödin

#6 - fanny-foto

åh så coolt!! vill också till egypten :D

Svar: Ja det var verkligen en kul resa ! :)
Emilia Sjödin

#7 - Evelina Sjödin

Gud vilka fina klipp/bilder. Hoppas ni hade det superkul på er första utlandsresa tillsammans!!! <3

Svar: Tack så mycket ! Ja vi hade det jättemysigt och bra ! Kramar ! :)<3
Emilia Sjödin