Emilia Sjödin

Vinnaren av Paradise Hotel
Hej! Ni missar väl inte finalen av Paradise Hotel ikväll? Klockan 22:00 på trean kan ni se finalen. Vem tror du kommer vinna, och vem vill du ska vinna? Vilket par?
 
Jag själv vill att Kristian ska vinna, men jag har svårt att tro att han gör det. Det kanske blir Paow eller Jasse? Jag har aldrig sett på paradise förut men jag antar att det är ett par som vinner men att någon kan lura sin partner och ta alla pengarna själv? Jag vet inte, kanske...  
 
Vem tror du vinner? 
#1 - VERONICA - fashion blog

Först och främst, heeeerregud så vacker du är tjejen! Helt makalöst vilket fint leende! :)

Jag kollar inte på ph, tycker verkligen inte att det är bra eller ger mig underhållning haha :) Kramar, ha en grym dag!

Svar: Åh tack så jättemycket ! Vad glad jag blir :).
Jag förstår dig precis, det är första året jag kollar på PH, har alltid varit emot det annars. Men jag försökte ge det en chans och det är rätt så bra ibland :) kramar
Emilia Sjödin