Emilia Sjödin

Bethany Mota
Bethany Mota
Hej på er! Hur mår ni? Ser ni vad mycket fina kläder? Den här tjejen heter Bethany Mota och hon är min absoluta favorit på youtube. Hon gör videos om allt! Hon har både en skönhetskanal som heter Macbarbie07 och en vardagskanal som heter Bethanyslife. Jag har följt henne väldigt länge och nu har hon fått gjort en egen klädkollektion med riktigt snygga kläder. Det dyraste på bilden kostar 300kr och det är jackan. Annars kostar allt mellan 50-200kr. Riktigt bra priser. Jag tycker verkligen ni ska kolla in henne på youtube. Hennes kläder hittar ni HÄR!   
Btw - Det finna även en klädlinje med Pretty Little Liars kläder också, värt att kolla på. 
#1 - Lolita

Älskar din header!

Svar: Tack så jättemycket ! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#2 - Evelina

Innan jag hade läst sista meningen så tänkte jag säga att det var grymt fina kläder som påminde om alla underbara kläder i pll!!!! :D

Svar: Jaha vad kul ! :)
Emilia Sjödin