Emilia Sjödin

DIY - Glossybox
Hej! Hade ni listat ut vad det var jag pysslade med igår? Jag har nämnligen sökt runt på youtube vad man kan göra med sina tomma glossyboxs. Där hittade jag en video om hur man gjorde ett skrin eller någon form av grej med låder i. Såhär blev mitt resultat i alla fall, ganska nöjd. Jag tycker det är ett väldigt smart sätt att återanvända sina grejer på. Där i har jag just nu smink och nagelgrejer. Ovan på är det väldigt stabilt så man kan ställa i princip vad som helst där på. Så vidare det inte är något som väger ton haha.
 
Vill ni veta hur man gör så kan ni titta på videon under. Ha en bra dag.
 
#1 - Evelina

Men jäklar vad smart, måste nästan prova det senare jag med!!! :D

Svar: Ja verkligen! Det tycker jag att du ska göra :)
Emilia Sjödin

#2 - aina [fotoblogg]

åh vilken kul video!

Svar: ja det tycker jag också! :)
Emilia Sjödin

#3 - Kimmey ~ Kung varje dag

Vilken bra idé!

Svar: Ja sjukt bra ! :)
Emilia Sjödin

#4 - michelle bergström

Vilken bra idé! Verkligen ett bra sätt att ha grejer i, jättefin blev det ju också!

Svar: Ja verkligen smart ! :)
Emilia Sjödin

#5 - Angelique

Kan inte se videon :(

Svar: Oj då, det kav vara så att användaren har tagit bort sitt videoklipp. Men sök på youtube annars typ diy glossybox :)
Emilia Sjödin