Emilia Sjödin

Fem saker du inte visste om Emilia
 
 
 
 1. Jag är alltid den som klagar på träning. Jag säger att jag hellre ligger hemma framför teven och äter godis än att röra på mig. Fast egentligen tycker jag att det är ganska kul att träna. Men att få mina kompisar att förstå det är ganska svårt haha! Jag är den där lilla latmasken. 
 
2. Jag ångrar att jag bytte blogg. Canonfreaks (haha vilket namn) var mycket bättre. Där hade jag roliga inlägg och många prenumeranter. Fast nu på min nya blogg har jag fler personer som verkligen läser det jag skriver. Nu har jag olika sorters läsare, mode/Vardag/humor bloggare, medan på min andra blogg var det bara fotobloggsläsare. Fast det kan vara kul med lite blandat också. 
 
3. Jag tycker nästan alla bilder blir bättre i svartvit, därav har jag olika färger på bilderna ovan. 
 
4. Jag utgår inte från utseende när det gäller killar. Mina vänner tycker att jag är så bra för att jag inte dömer folk efter utsidan. Ibland kan jag få frågan - Visst är han snygg? Men jag kan inte svara på den frågan eftersom jag inte vet hur personen är. En elak person blir ful på en gång, förstår ni mig? Jag går inte efter utseende. När jag började i gymnasiet blev mina "nya" vänner fundersam och frågade mig varför jag aldrig pratar om killar. Du säger inte att någon är snygg osv. Men det är för att jag inte kan göra så. Visst det finns de killar som är skitsnygga men det vill jag helst inte säga för att jag inte vet hur personen är. 
 
5. Jag försöker förbättra min självkänsla och självförtroende. Jag har slutat jämföra mig när det gäller betyg i skolan, mår bara dåligt när man få veta att man är sämre. Jag försöker se det fina i mig själv och även ge mig själv komplimanger, det kanske låter lite konstigt. Men det är ganska smart att skriva små lappar med komplimanger på och sedan sätta upp dem i spegeln. Hela dagen blir liksom bättre. 
#1 - Alina

sv: Ja visst, säg till när du följer mig :)

Svar: Jag följer dig nu :)
Emilia Sjödin

#2 - josefine

Roligt att få veta mer om dig. Tycker också att foton oftast blir finare i svartvitt! :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#3 - moniki.blogg.se

åh, så vackra bilder!
Sv: tack så mycket! Hade gjort det men jag använder inte bloglovin längre och har glömt lösen och allt! :/

Svar: Tack! :) Oh vad tråkigt :(
Emilia Sjödin

#4 - Maja Alshorn

Jag gillar också bilder i svartvitt, min instagram består av många svartvita bilder på mig haha

Svar: Haha! Ja men det blir ju så :)
Emilia Sjödin

#5 - felicia

vilka fina bilder:)

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#6 - Evvve

Söt blogg du har tjejen! :)
Om du har tid/lust/ork skulle det betyda guld om du ville ställa nån/några frågor till min frågestund!
Kramar :)

#7 - Evvve

Söt blogg du har tjejen! :)
Om du har tid/lust/ork skulle det betyda guld om du ville ställa nån/några frågor till min frågestund!
Kramar :)

#8 - HJJONSSON

Sv. Ja varför inte? Säg till när du har lagt till mig så gör jag detsamma! :)

#9 - Fatma

Svar: Ja, säg till när du har gjort det så följer jag tillbaka! :)

#10 - Fatma

Följer dig nu :)

Svar: okej bra! :)
Emilia Sjödin

#11 - Sanna Preifelt

Roligt och intressant inlägg :)
Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Ja gärna! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till sig där efter :)
Emilia Sjödin

#12 - Jennie studerar i Los Angeles

klart vi ska göra bloglovin byte! följer dig nu:D

Svar: Vad bra! Jag följer dig nu också :)
Emilia Sjödin

#13 - FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :)

Svar: Jajamen! Hur är det med dig? :)
Emilia Sjödin

#14 - KassandraPalma

Svartvita bilder blir jätte fina!

Svar: Ja verkligen ! :)
Emilia Sjödin

#15 - SARA

Bra att inte utgå ifrån utseendet hos någon :)
Fina blogg du har med :)

Svar: Ja! Tack :)
Emilia Sjödin

#16 - frida christina

Vilka fina bilder!

svar: Visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

#17 - Rebecca

fin du är!
sv: ja visst kan vi göra ett bloglovin byte. säg till när du följer mig + nummer. så gör jag detsamma :)

Svar: Tack! Jag blev nummer 89, säg till när du har lagt till mig :)
Emilia Sjödin

#18 - frida christina

svar: Så bra, har också lagt till dig nu, som nummer 49!

Svar: Vad bra :)
Emilia Sjödin

#19 - EMMAWHO

Älskar färger och kontraster, men svartvitt är verkligen något speciellt! (Och en perfekt räddning på bilder som har lite konstiga färger, haha)

Svar: Haha ja precis! :)
Emilia Sjödin

#20 - Emma Grann Fotografi

Härliga bilder!!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin