Emilia Sjödin

Glöm inte frågestunden.
#1 - sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Om du var tvungen att handla kläder från en och samma klädbutik (-kedja) för resten av ditt liv; vilken skulle du välja? :)

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin egen blogg alldeles gratis såklart. Missa inte chansen att göra en rolig förändring nu till våren! Här hittar du länken: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

#2 - Madde

Jag som är ny på bloggen skulle gärna vilja att du berättade lite om dig själv, vad du gör på fritiden osv. Så man kan få en liten inblick hur du har det :) Kram :)

Svar: Okej! Jag funderar på om jag ska göra ett inlägg om mig själv och sedan vara på era frågor no ställer till mig. :)
Emilia Sjödin

#3 - JASSULI.SE - FOTO

Vad har du för framtidsplaner? Vill du resa? vart? Jobba? med vadå? berätta :)

Svar: Tack för frågorna :)
Emilia Sjödin

#4 - MartinaOlsson

VINN ETT HALSBAND FRÅN MII-O-MAA MY LUXURY!
http://martinaolsson.myshowroom.se/38714/tavling-vinn-ett-halsband-fran-mii-o-maa-my-luxury/

#5 - irma frisör och makeupartist!

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet och make up artist. Här kan du läsa om allt ifrån hårvård och makeup tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

#6 - jossan

sv:Tack så mycket! :D
Tyvärr så använder jag inte bloglovin' :/


- Vad vill du bli när du blir stor?
- Har du några rädslor? Och varför?
- Finns det någon maträtt du inte klarar dej utan?
- Vad är det bästa med vintern enligt dej?
:D

Svar: Tack så jättemycket för frågorna iaf :)
Emilia Sjödin

#7 - Nathalie Tegelstam

- vad vill du bli när du blir stor?
- Framtidsplaner?
- Bästa/sämsta med att blogga?

Hoppas du blev nöjd med frågorna. Kram på dig!

Svar: Tack så mycket för frågorna :)
Emilia Sjödin

#8 - Marie

Har du någon favorit kändis? Har du någon kändis crush?

Sv; Tack så mycket och detsamma! :)

Svar: Tack så mycket för frågorna :) kram
Emilia Sjödin

#9 - Ebba:)

vad skulle du vilja göra om du vann en miljon?
Vart reser du helst till?
Vart vill du komma med din blogg :)

Svar: Tack för frågorna :)
Emilia Sjödin

#10 - Carolina - Stall Assla

Vad är det bästa någon gjort för dig?

Hur skulle du reagera om du såg någon som misshandlade en häst? Ex. sparkade eller slogs med verktyg så hästen tog skada fysiskt eller psykist...