Emilia Sjödin

Internationella Barncancerdagen
 
 
Skänk gärna pengar. För att skänka 50 kronor kan ni sms:a HOPP till 72900.
#1 - Alina

sv: följer dig!

Svar: Så bra :)
Emilia Sjödin

#2 - ♫♪ sandra - en musikblogg

fint inlägg!

Svar: Tack ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Katta

sv: Hej! Förlåt :( Jag har glömt mitt lössenord till bloglovin jag är så ledsen! Har provat bytta men det funkar inte :/ Jag är jätte ledsen förlåt! <3

Svar: Åh vad tråkigt... Testa att göra en ny. Eller be dem skicka ditt lösenord till din mail. Kram :)
Emilia Sjödin

#4 - Lisa Radojewska

Ska absolut göra detta! när jag flyttat hemifrån ska jag skänka minst 100 kr i månaden + ha ett fadderbarn!

sv; Tack du! Min gårdag var bra! själv? :)

Kram och ha en fin söndag!


Svar: Åh vad bra! Du låter som en riktigt klok människa. Kram på dig :)
Emilia Sjödin

#5 - Karro

Eftersom det går cancer i släkten skänker vi regelbundet pengar, usch gör så ont i mig, ingen ska behöva få cancer, INGEN! :((( vackra bilder!

Svar: Håller verkligen med dig. Det går väldigt mycket cancer i min släkt också, hatar det. Jag förlorade ju min mamma i cancer. Livet är så orättvist. Att skänka pengar reglebundet är något jag också vill göra :)
Emilia Sjödin

#6 - Lina Johansson

- Jag gör inte bloglovinbyten men om du gillade min blogg så får du gärna följa mig :)

#7 - stina liffner

Vad hemskt!

#8 - V I L M A L A ♔

så fint av dem :(

Svar: Ja verkligen :)
Emilia Sjödin