Emilia Sjödin

Lördag

Hej hej! Idag drog pappa med mig till Valbo där jag köpte en peplumtopp och två solglasögon som är färgade. Det kanske inte precis är glasögonsäsong men jag tyckte om brillorna väldigt mycket så jag tänkte köpa dem till sommaren. Utfall jag inte skulle hitta liknande senare. Ni ikväll kommer Filippa och våldgästar mig vilket kommer bli kul! Hoppas ni får en trevlig kväll. 
#1 - Sanna Widman

Så fina! :)

SVAR:
Jag gör gärna ett bloglovinbyte :)
Superfin blogg du har!

#2 - PINKPIERCINGS.se

svar: Visst, följ mig så följer jag dig :)

#3 - PINKPIERCINGS.se

svar: Najs, jag följer dig nu också och blev nummer 42 :)

Svar: Vad bra! :)
Emilia Sjödin

#4 - Alina

sv: aa visst. Följ mig så följer jag dig :)

#5 - Linnéa

Tack så mycket fina du <3

#6 - SARA

Åh vad snygga! Har en likadan peplumtop, fast svart :)

Lust att göra ett bloglovin-byte? :)

Svar: Ja det tycker jag också! Åh vad snyggt med svart! Ja jag vill gärna göra ett bloglovin byte, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sedan. Kram :)
Emilia Sjödin

#7 - ♡ Hanna Andersson ♡

Bor du också i närheten av Valbo, jag med, jag bor i Gävle :D

Svar: Jaha vad roligt! Nej jag bor i Falun :) det tar ungefär 1,5 timme att åka dit :)
Emilia Sjödin

#8 - Erika

Snyggt! Har en likadan i svart :)

Svar: Oh det lät snyggt! :)
Emilia Sjödin