Emilia Sjödin

pinsam morgon...
 
 
Idag började inte min dag speciellt bra kan jag säga. För det första skulle några hantverkare hit och renovera vårat badrum klockan sju då jag går upp. Jag var tvungen att gå upp tidigare eftersom de skulle stänga av vattnet och jag måste ju alltid tvätta ansiktet och grejs på morgonen. Vilket var jobbigt för att jag ville sova längre, skulle ju få sovmorgon. I alla fall när jag skulle äta frukost gick männen in i våran tvättstuga (rummet bakom mig). Jag kom på att jag hade dagen innan hängt upp alla mina underkläder där inne och glömt tagit ner dem. Så när männen kom ut från tvättstugan kollade dem fundersamt på mig. Haha jag orkar inte, kul liksom. Pinsamt. 
 
Annars har dagen gått skitbra, när jag kom hem åt jag upp min ben&Jerry's och pluggade samtidigt. Sedan tog jag en powernap, haha kan inte kalla det för powernap jag sov i ungefär en timme. Sedan pluggade jag ännu mer och nu känner jag mig säker inför provet imorgon. 
 
Nu blev jag helt plötsligt städartagen, imorse vägrade jag ha dörren öppen när det var fullt i folk här. Skulle man kolla in i mitt rum skulle man få en chock. Jag tänker städa det nu slipper jag skämmas imorgon. Ska ta ner min tvätt också haha. Hoppas eran start på veckan har varit bra så hörs vi. 
 
By the way - jag funderar på att ha en frågestund, vad säger ni om det? 
#1 - Amanda

Har bara läst din blogg i någon vecka men jag måste bara säga att du är otroligt fin och verkar vara en så härlig person!
Riktigt hemskt det med din mamma också, men du verkar vara en väldigt stark människa, fortsätt så!
Kram

Svar: Men tack! Vad roligt att du gillar min blogg. Tack för att du peppar mig fina du! :)
Emilia Sjödin

#2 - V I L M A L A ♔

Pin haha
ja frågestund :D

Svar: Haha ja! Okej då ska jag försöka fixa det :)
Emilia Sjödin

#3 - Kajsa

Fin du är! :)

Svar: Men tack söta du! :)
Emilia Sjödin