Emilia Sjödin

Tidig och rolig morgon & Frågestund!
 
Hej där! Minns ni att jag igår pratade om att jag skämdes på morgonen för att mina underkläder hängde i fritt i tvättstugan? Hmm, det var inte riktigt så idag. Idag hände något knasigt och roligt nu när jag tänker efter. Jag sov, sedan trodde jag att mitt alarm på telefonen ringde så jag gick upp som vilken dag som helst. Jag gick in i köket och tvättade ansiktet ( eftersom de har tagit bort hadfatet i badrummet). Sedan gick jag tillbaka till mitt rum och började sminka mig lite smått. Jag tog upp mobilen och kollade hur mycket klockan var, eftersom jag måste passa tider på morgonen (har rutiner haha). I alla fall så visade klockan tre...tre på natten..eller på morgonen eller hur man nu ser det. Jag skulle egentligen gå upp klockan sex, så jag har ingen aning om hur jag vaknade. Mitt alarm kan ju knappast ha ringt? Jag antar att jag var stressad inför min tyska lektion jag skulle ha, haha. 
Ja, jag har ångest inför varje tyskalektion i skolan. Men när jag märkte att klockan var tre så gick jag och lade mig i sängen igen. Fett onödigt haha. Jag skulle ha sminkat klart mig och sedan när jag vaknade så var jag klar, det hade varit skönt. 
Det roliga var att jag vaknade igen runt fem...
 
Jag måste bara säga att jag är hemskt ledsen över att jag uppdaterar så dåligt. Jag har tränat inför prov, haft hemmaprov idag och även pluggat inför ett prov imorgon. På fredag har jag en stor redovisning också..hoppas ni förstår att jag prioriterar plugget först?
 
Okej, nu till vad jag egentligen skulle säga. 

Jag har fått en hel del nya läsare vilket är jätteroligt. Har fått kommentarer om att de har fastnat för min blogg och att jag är en riktig kämpe (när det gäller efter min mamma). Ni anar inte hur glad jag blir över att ni peppar mig. Kärlek till er. 
Men som sagt, nya läsare. Ni kanske inte vet så mycket om mig så jag tänkte ha en frågestund där ni får fråga precis vad ni vill om mig, eller om min blogg/liv eller vad som helst. Jag väljer sedan ut de frågorna jag känner att jag vill svara på. Jag tänkte först göra en "TAG" om mig själv, men det kanske jag gör senare ändå. Hoppas ni kommer med bra frågor så ni hänger med i bloggen. 
Kram /Emilia 
 
FRÅGESTUND! FRÅGA ALLT! 
#1 - Amanda Johansson

Åh så fina bilder:)

Svar: Tack fina du :)
Emilia Sjödin

#2 - Madde

Jättefina bilder! :D

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - ami

Bilderna är riktigt fina. speciellt den med mössan :D

Svar: Tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin

#4 - Marlene S.R

så fina bilder! ♡
- okej, jag blev nummer 40!:) vilket nummer blev du?:)

Svar: Tack! Okej, jag blev nummer 42 :)
Emilia Sjödin

#5 - sabina

sv; TackTack! :)

#6 - MADDISENJ.SE

Vilka fina foton

Svar: Tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin

#7 - Cissi Larsson

Mycket fina bilder! :) Ha en fin fredag!

Svar: Tack så mycket ! Det samma :)
Emilia Sjödin