Emilia Sjödin

1 Januari, frågor om 2013
 
 
1. Beskriv 2013 med 3 ord. 
Händelserik, jobbig och fantastisk.

2. Säg 3 bra saker med 2013. 
Jag har blivit mer framåt/självsäker, jag har träffat underbara nya vänner och jag har tagit chanser. 

3. Säg 3 sämre saker med 2013. 
Jag har haft den värsta depressionstiden som jag har varit med om, nu på slutet har jag inte haft bra kontakt med mina vänner sen tidigare. Min mormor blev sjuk. 

4. Vilken låt kommer få dig att tänka tillbaka på 2013?
uncover med zara Larsson, Timber med Pitbull, wake me up med avicii och Miley cyrus wrecking ball och we can't stop.

5. Något du gjort som du kommer att komma ihåg nästa år? 
Min resa till polen med alla underbara nior från min gamla skola. 

6. Om du fick göra något som du gjort ogjort, vad skulle det vara och varför?
Oj, den här var knepig. Kanske småsaker då man har skämt ut sig eller liknande och för att det är pinsamt.

7. Om du får säga något till dig i januari 2013, vad hade du sagt?
Tänk på vad jag säger innan jag säger det och konsekvenserna på det. 

8. Bästa saken du fått//köpt 2013?
Min mac dator helt klart! 

9. Vad ska du tänka lite extra på 2014?
Att inte överreagera och försöka se saker possitivt. 

10. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 reste till ett annat land för första gången. 

11. hur har ditt 2013 varit? 

En av de bästa samt värsta året i hela mitt liv. Jag har varit med om så sjukt mycket roliga grejer och kommit mina vänenr så nära, sedan har jag haft stunder som inte alls har varit särskillt bra. 

12. Blev du kär i år? 

Nej, kanske intresserad men inte kär. 

13. vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 

Det finns inget speciellt datum men jag kan säga att hela min sommar är oglömtbart. 

14. Vad är din största framgång 2013?

Att jag har vågat stått upp för mig själv och kunna utrycka mina egna åsikter även fast det har varit jävligt (förlåt) jobbigt. 

15. Vad spenderade du mest pengar på?

Shopping helt klart, mest på smink tror jag. 

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag blir sjukt glad när jag får höra av människor som jag inte umgås med särskillt mycket att jag är fantastisk och stark vilket gör mig tusen gånger starkare. Att bara veta att folk bryr sig utan att känna mig riktigt väl tycker jag är modigt och så bra gjort, man får liksom en syn i att man borde bry sig mycket mer om andra än vad man egentligen gör. Så glad man kan bli av att få höra från folk att "jag bryr mig" det kan göra mycket. 

17.Vem har du umgåtts mest med? 

Mina bröder faktiskt, jag har kommit dem mycket närmare under det här året.

18. Vart reste du under 2013?

Till Polen. 

19. Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 

Hur kan jag sakna något jag hade igår?

20. Vad gjorde du på din födelsedag? 

Kommer faktiskt inte ihåg. Åt tårta typ. 

21. Finns det någon som skulle gjort ditt år bättre? 

Ja, men det är för privat för mig att säga. 

22. Vem saknade du? 

Fortfarande min mamma. <3

De bästa nya människorna du träffade? De nya personerna måste vara Emma och Nathalie, så otroligt bra vänner jag har kommit nära väldigt snabbt. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Ha kul, gör mer av det du blir glad av. 

 

De har frågorna har jag bland annat tagit från andra bloggare. 

#1 - Kajsa

Vilken söt katt :D

Svar: Ja så söt så! :)
Emilia Sjödin