Emilia Sjödin

Bästa kvällen på länge
Är helt slut..har liksom ingen energi kvar. Skoldagen idag har bara varit allmänt dryg. Det enda positiva var att jag fick veta att min slutbetyg i religion blev ett B, sjukt nöjd. 
Måste bara berätta om min kväll igår som var så mysig. Jag gör en konversation av det. 
 
Bror (Mattias) : Vad vill du se på för film?
Jag : Va? Ska vi se på film?
Bror: Ja, så jag har en anledning till att köpa Ben &Jerry's.
 
Min bror är allt för underbar. Vilken är eran favorit smak på Ben &Jerry's? Min är half baked, så god. Jag hittade även på Ica ett paket med tryfflar! Ni anar inte hur mycket jag älskar tryfflar! Min kväll blev liksom fulländad, och dessutom när vi kom hem tittade vi på Pretty little liars! Kunde inte få en bättre kväll alltså. 
 
Men nu vill jag ha helg om mina planer för morgondagen är bowling med Nathalie, Kim och Emma. På lördag ska jag hem till Jessica och fira henne, 17 bast! Stor tjej. Det börjar nästan bli lite läskigt nu när man blir äldre, tiden går så fort. 
Hoppas ni får en bra kväll och en bra fredag imorgon! Har ni några roliga planer?
 En bild på tryfflarna jag köpte. Den som köper 100 paket tryfflar till mig kommer jag gifta mig med.