Emilia Sjödin

De konstiga jag skriver på twitter.
min twitter hittar ni här --> LÄNK<--
 
Här har ni mitt twitterflöde! Jag skriver bara en massa konstiga saker, hoppas det blir kul att läsa.
 
Jag och mina bröder pratar om någon Fredrik, sen frågar de mig vem det är. Jag kom på att jag inte känner någon Fredrik, och inte de heller.
 
Emilia U : alltså det är ju självmål för målvakten när det blir mål. Målvakten tog ju pucken sist liksom.
 
 
Bror : Emilia, bindor funkar det ?
Jag : till vad ?
Bror : om man bajsar på sig?
 
 
Sixten - jag har också gått på dans!
Lilla Emma - när du var kille?
Sixten - vänta jag är fortfarande kille!!
 
När man var mindre fick jag alltid pengar av mina föräldrar för att köpa julklappar åt dem haha.
 
Han är så jävla snål att han grinar när han skiter
 
Jag : Men kolla där står det ju en julgran!
Pappa: vart då? Vad menar du med grön häst?
Någon borde skaffa sig nya öron... 
 

Jag :Vi kan köpa vantar till mormor

Jessica: nej hon går inte ut så ofta Men vi kan köpa en fluffig mössa.

Pucko...