Emilia Sjödin

Fantasin flödar. sök på jag eller Emilia i filerna på datorn.
Har ni tänkt på vad svårt det är att döpa sin bilder på datorn, när man har redigerat en bild till exempel? Jag har dålig fantasi och dörför brukar jag typ döpa bilderna till samma saker. De bildern här under har jag döpt alla till jag, mig eller Emilia, haha. Jag ska visa er några exemepel. Jag söker på ord på datorn och sedan kommer jag visa er vad som kommer fram, en liten rolig sak bara.
 
Mig, jag, Emilia. 
 
 
Här har jag sökt på skor.  Haha sista bilden är en bild som jag och min kompis tog när vi hade tråkigt, vi testade stora herrskor. 
 
Här sökte jag på söt.
 
 
Här sökte jag på galen och rolig. 
 
 
 
Sökte på katt/missen.
 
 
 
Sökte på blommor. 
 
Sökte på br.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Elin Jonsson

Sv; Eller hur! :)

#2 - MADDISENJ.SE

Hoppas du har en fin söndag! Kram

Svar: Tack! Dsm :)
Emilia Sjödin

#3 - a g n e s

- åh tack :) absolut, följ mig och säg vilket nummer du blev så gör jag detsamma!! x

lust att ställa lite frågor till mig? skriv dem nu så svarar jag på allt i ett inlägg ikväll, det kan vara allt ifrån bloggen till one direction osv! ♥

Svar: Jag blev nummer 70 :) Säg till vilket nummer du blev :)
Emilia Sjödin

#4 - Michelle

Så många härliga bilder! :)

Svar: Vad roligt att du tycker :)
Emilia Sjödin

#5 - Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Sure, säg till när du lagt till mig samt vilket nr du blev så gör jag desamma sen :)

Svar: Jag blev nummer 67 :) Säg till när du har lagt till mig :)
Emilia Sjödin

#6 - Julia Svensson

sv: Åh tack söta du!♥ Vad händer för dig ikväll då?♥ Kram

Svar: Jag ska se på hockey och ta en promenad med min bror, vad har du gjort då? Kram :)
Emilia Sjödin

#7 - i s a b e l l a w l

Svar: Tack så mycket, kul att du tyckte om den ♥

#8 - Berta K

Massa fina & roliga bilder ju :D

Svar: Tack! Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin

#9 - ☆Z I N J A☆

roligt inlägg^^
jag brukar bara döpa mina bilder till typ aiuhsfasfn å såna saker;)
svar: jag följer dig som nr 36, nu är det din tur att följa mig, skriv vilket nummer du blev

Svar: Tack kul att du tycker det! Haha jag har döpt många bilder till det också. Jag blev 173 :)
Emilia Sjödin

#10 - Ida Nilsson

Jag har inget jättestort intresse av att ta bilder, så jag redigerar aldrig mina bilder ^^

Svar: Jaha okej :)
Emilia Sjödin

#11 - Emilija Romaite - Träning&Hälsa

sv: Hejsan! Visst, säg till när du börjat följa mig och vilket nummer du blev, så gör jag detsamma! :)

Svar: nummer 24 blev jag! Säg till när du följer mig :)
Emilia Sjödin

#12 - ebba

snygg header! :)

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#13 - aina [fotoblogg]

Härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#14 - V I L M A L A ♔

roliga Bilder hihi! Kramis:)

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin

#15 - amanda

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#16 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja verkligen, hade ett toppen år!! :D

Svar: Åh vad bra! :)
Emilia Sjödin

#17 - Emelie

Sv: Följer dig med nu, blev nummer 37

Svar: Vad bra! :)
Emilia Sjödin

#18 - HelenaR

Jag är ännu sämre! Brukar bara lägga en etta efter eller liknande och använda namnet kameran ger. Typ IMG_121 så blir nästa IMG_1211. Jag ordnar mina mappar istället men kanske borde ge bilder namn så blir de ju lättare att hitta. :D Kramar

Svar: haha! Ja det kanske skulle vara smart! :) Men vissa bilder döper jag även till iuhafi vilket är väldigt svårt att hitta :) Kram
Emilia Sjödin