Emilia Sjödin

Fem saker du inte visste om mig.
 
 
Jag såg på Kenzas blogg att hon hade gjort "Fem saker ni inte visste om mig", så jag kör på samma sak. 
 
  1. Jag är alltid iskall om fötterna, om jag lägger upp fötterna på någons ben blir jag tvungen att ta ner dem på en gång för att jag är så kall. Eller om jag bara råkar lägga fötterna emot någon, haha. 
  2. Jag har blivit väldigt aktiv i andras bloggar. Jag kommenterar mycket och ställer frågor, riktigt roligt faktiskt. Brukar få bra respone och fler besökare på det viset. 
  3. Jag bär alltid minst två ringar, en vardera på varje ringfinger. Dock inte på dem här bildern haha, jag hade inte hinnit satt på mig dem än. I alla fall så har jag fått en ring i doppresent och en ring är från min mamma som jag tycker så mycket om. Ringen var mammas från början men sedan gav hon den till mig och det är den betydelsefullaste saken jag har fått från mamma, den betyder oerhört mycket för mig. Jag kommer ihåg att jag förra året hade lagt i från mig ringen på metallslöjden och glömde den där, fick världens panik men så hittade jag den nästa dag. Hade bölat om jag inte hade hittat den. 
  4. När jag skäms blir jag kokhet. Jag osar värme och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag blir även väldigt röd i ansiktet när jag skäms också, haha därav avänder jag rätt så mycket foundation haha. Inte för att en foundation täcker så bra men det är bättre en ingenting. 
  5. Jag är väldigt blyg. Oftast så uppfattas jag som högljud och jobbig men det är när jag är med mina vänner. Träffar jag nytt folk brukar jag vara ganska tillbaka dragen. Ser jag att någon annan går fram och hälsar hänger jag bara på, jag tar liksom inte initiativet själv. 
#1 - Berta K

Sv: Åhh, tack så jättemycket finis!! :D

Svar: :)
Emilia Sjödin

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Roligt att läsa :)

Sv: Ja, det känns som det mest användbara sminket också ;)

Svar: Tack! sv: Ja men precis! :)
Emilia Sjödin

#3 - bexollila.

vilka fina bilder :D

Svar: Tack så otroligt mycket! :)
Emilia Sjödin

#4 - Michelle

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Emelie

Jag är exakt samma på fyran bara att jag inte använder foundation, haha ^^
Så fin du är :)
Kramen <3

Svar: Jaha! Visst är det jobbigt?
Tack så mycket fina du!
Emilia Sjödin

#6 - ♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)
Emilia Sjödin

#7 - ida foto. ♛

åh så fin du är! jättesöt katt oxå :'D

Svar: Tack så mycket! Ja hon är verkligen jättesöt, men hon brukar inte fastna på bilder direkt :)
Emilia Sjödin

#8 - JOSEFINE ANDERSSON

ÅH SÖTNOSAR

sv: Tack så himlans sötnos! Och nej, jag gör tyvärr inte sånt. :]
KRAM

Svar: Tack söta du! :) okej :)
Emilia Sjödin