Emilia Sjödin

Fråga med svar - review
Fråga : 
Hej, jag tänkte på en sak. Du prenumererar på glossybox men man får aldrig veta om du tycker produkterna har varit bra? Du visar typ bara ad (Vad?) du får inte vad som blev därefter, förstår du? Det hade i alla fall varit kul att läsa om vad du tyckte om produkterna så man vet om det är värt att köpa/prenumerera på 
 
Svar : 
Jag har faktiskt tänkt på det förut. Jag hade tänkt att spara det tills jag gjort slut på alla produkterna men sedan insåg jag att det skulle ta hundra år att ta slut på produkterna. Men du har rätt, jag borde visa er vad jag tyckte om produkterna så jag tänkte visa er fem produkter nu om vad jag tycker om dem. Flera får jag visa senare. 
 
Review på glossybox produkter fem stycken. Alla bilder från google. 
 I min allra första glossybox fick jag dem här make up remover wipsen som var skonsam. Jag kan säga att jag verkligen tyckte om dem. De tog bort sminket jättebra och man blev väldigt återfuktad i ansiktet efteråt. Skulle jag hitta den här i en affär i närheten skulle jag köpa den, definitivt.
  • Tar bort sminket snabbt och enkelt.
  • Återfuktar
  • Billig (40kr)
  •  - tog slut snabbt.
  • Skonsam. 
5/4 i betyg. 
 Fick den här produkten i Februaris glossybox. Det är en krämrouge eller så kan man använda den som ett läppstift/läppglans. Den är ganska mörk i färgen vilket jag inte gillar, men annars gillar jag den starkt.
  • -Dyr 157kr. 
  • Håller länge.
  • - dryg att använda- kladdar mycket. 
  • Smart att ha både läpp och rouge i samam produkt. 
  • Torkar snabbt. 
3/5 i betyg. 
 Den här produkten fick jag också i min första glossybox. Det är en nagelbandskräm som lutkar så sjukt gott, luktar citrusgodis haha. Den återfuktar jättebra och håller länge.
  • Håller länge.
  • Kostar 79kr, inte dyrt för att hålla i över ett år. 
  • Luktar supergott, jag skulle kunna äta den. 
  • Återfuktar 
  • Stärker negel/nagelbanden bra. 
5/5 !! 
Den här produkten är ett läppstift från Babor, skitsnyggt och jättefin färg. Kostar 199kr. Jag fick den i Aprils glossybox.  Färgen heter juicy pink. 
  • Lyxigt packiterat. 
  • Jättefin korall/rosa färg. 
  • Pigmenterad. 
  •  - dyr 100kr 
  • - Försvinner ganska fort. 
3/5 
 Garnier skin naturals Pure Active 2-in-1 Make-up remover gel. Den här har jag verkligen älskat! Den var jättelätt att ta bort sminket med och efteråt var man väldigt återfuktad och mjuk. 
  • 85 kr kostade den, ganska billigt. 
  • Återfuktade 
  • tog bort sminket snabbt 
  • 2 in 1
  •  - tog slut snabbt. 
4/5
 
 
#1 - paulina

åh stiftet var superfint!

Svar: Jag vet! Det är så fint! :)
Emilia Sjödin

#2 - Emma - The one & only

bra tips! Btw vem har gjort din design?? As fin verkligen:D (länken i designen funkade inte)

Svar: Hej tack vad roligt! Jag har laddat ner en design men sedan har jag ändrat i den och gjort graderna själv. Menar du att bloglovin länken inte funkar? För jag har inte fixat det än. Men sök på emiliasjodin.blogg.se på bloglovin så hittar du nig ! :) kram
Emilia Sjödin

#3 - JUNITJEJ

Vilket läckert läppstift!

Svar: Ja jag älskar det! :)
Emilia Sjödin