Emilia Sjödin

Liten Emilia
 
Haha! Jag letade bland gamla bilder och hittade dem här på mig. Haha gick man verkligen runt sådär. Bilden i mitten beskriver mitt dåvarande liv ganska bra. En stor Johan Palm talva i bakgrunden, hade glömt bort att jag hade en sån. Den tiden var jag helt besatt av han "you're killing me" haha. Hittade ett väldigt fint kollage med bilder där jag bara hade bilder på han och mig, där jag skrev "du och jag". "Jag älskar dig". Haha vad rolig jag var. Men alla har väl varit små?
 
#1 - Julia Svensson

sv: Åh vill också ha det! Alla säger ju att det är så sjukt bra. Tycker du att det är ett bra läppbalsam?♥ Kram

Svar: Ja det är ett av mina bästa! Men det kan bli så att jag måste ha på det ofta för att man ofta blir torr igen efter en stund :)
Emilia Sjödin

#2 - Jessica

SV: Haha tack ^^

#3 - Sofia

Fin blogg :)
Kanske intresserad av ett bloglovin-byte?

Svar: Tack! Ja ! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till sig sedan :)
Emilia Sjödin

#4 - amanda

fina bilder :)

Svar: Haha jo :)
Emilia Sjödin

#5 - Julia Svensson

sv: Oj det lät inte så bra! Ne det tycker jag inte!

#6 - a g n e s

- jag tycker inte om dagens ideal, man måste vara pinn smal osv för att vara fin, usch. vad tycker du om detta? x

Svar: Nej jag håller helt klart med dig! Jag har skrivit ett helt inlägg om det lite längre ner :)
Emilia Sjödin

#7 - linda

fina bilder

Svar: Haha! Tack ! Vet dock inte om jag var så fin när jag var mindre :)
Emilia Sjödin

#8 - i s a b e l l a w l

Svar: Tack så jätte mycket!! ♥

#9 - V I L M A L A ♔

ahhaahhaha gullit :DDD

Svar: Haha! :)
Emilia Sjödin