Emilia Sjödin

Måndag
Godmorgon! Är ni laddade för ännu en vecka? ...Om ni sade nej så håller jag med er. Det enda jag är pepp inför är fredag och lördag. Jag hoppas att jag ska bowla eller göra något kul på fredag och sedan på lördag fyller min kusin år och på söndag fyller Fanny år, hoppas vi hittar på något skoj. 
 
#1 - Linda

fina bilder

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia Svensson

sv: Ja jag hade en jätte bra svart på veckan. Hur hade du det själv då sötis?♥ Kram

Svar: Vad bra! Jo helt okej faktiskt ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Alicia (Mitt eget liv) ♥

Är inte alls pepp på denna vecka, haha! Ska jobba hela helgen, men skönt att vara ledig tors-fre i alla fall, men det är inte samma sak som att ha helg.. (:

Svar: JAa oj, det lät lite jobbigt! Men du får se till att hitta på något riktigt kul på torsdag och fredag stället ! :)
Emilia Sjödin

#4 - ebba

super fin blogg :)

allt bra ?

Svar: Tack! Allt är bra med mig hur är det själv ? :)
Emilia Sjödin

#5 - Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

sv: Detsamma! :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Ebba ♥

Åh vad fin du är!

Haft en bra start på veckan? Kram ♥

Svar: Åh men tack söta du! Jo min start på veckan har varit bra! Hur har den varit för dig? :)
Emilia Sjödin

#7 - Emma

Hoppas att du haft en bra Måndag och att du får en fortsatt trevlig vecka! :)

Svar: Tack så mycket ! Jag har haft en bra måndag, hur var den för dig? Dsm ! :)
Emilia Sjödin

#8 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack, det fick jag dock inte riktigt... :/ Hoppas du också fick en bra start på veckan :)

Svar: Oj då! Men tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#9 - V I L M A L A ♔

Så vacker ♥

Svar: Men tack så mycket fina du! 😊❤️
Emilia Sjödin

#10 - Madeleine Jonsson

Tack så mycket! Så fin du är

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#11 - Emma - The one & only

fin du är!
sv: min kompis:D

Svar: Tack fina du! :) sv: Okej! :)
Emilia Sjödin

#12 - Carolina - Stall Assla

Så fin du är!

Svar: Tack du med ! :)
Emilia Sjödin