Emilia Sjödin

Måndag
Tjenare och godmorgon, vad ska ni hitta på idag? Jag ska i alla fall åka iväg till en släkting och hälsa på, men är han inte hemma drar jag till valbo och shoppar istället. Ikväll drar jag hem till Lina för att träffa mina saknade vänner, vi ska äta pizza, det är typ det enda vi har bestämt. 
Appropå mitt senaste inlägg så var det många av er som tyckte det var smart att döpa bilderna till något som är enkelt att söka på sedan. Det flesta brukade döpa sina bilder till jgpdsjgp eller 1003.123. Okej jag erkänner, alla bilder jag döper heter inte alltid något speciellt. Oftast är namnen redan upptagna och då blir man tvungen att hitta på något annat som oftast kan blir jsgo. 
 
Hoppas ni får en trevlig dag! 
 
 
#1 - amanda

fin!

Svar: Tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#2 - Silvia

Vilken fin blogg fina du. Klicka in på min blogg, lämna även en kommentar efter dig. Ha det så bra :D

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#3 - Ronja

Ditt hår är att dö för, riktigt fint!

Svar: Men tack! Vad glad jag blir fina du! :)
Emilia Sjödin