Emilia Sjödin

PLL TIME
 
 
 
#1 - Linda

bra serie

Svar: Den bästa! :)
Emilia Sjödin

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Åh vill också se pll, hinner dock inte på onsdagar:'(

SV: Tack så hemskt mycket. Jag med, tycker den är riktigt snygg!!
Kram

Svar: Åh vad tråkigt, men då har du något att längta efter på torsdagar :)
Emilia Sjödin

#3 - isabella

Älskar pll! :D

Svar: Klart den bästa serien ! :)
Emilia Sjödin

#4 - Elaine

Älskar Pretty little liars!

Svar: Sjävklart bästa serien ! :)
Emilia Sjödin

#5 - V I L M A L A ♔

Omg pll är bäst ;D

Svar: Ja absolut! :)
Emilia Sjödin

#6 - hannaselenbriink.blogg.se

Från och med IDAG börjar jag att blogga på riktigt igen.
Det kommer att komma MASSA tävlingar nya samarbeten och massa roligt, och NI får vara med att bestämma, det ni vill se, de fixar jag!
In och kommentera vad ni vill se på just MIN blogg!
Videos? Boyfriend tags? Tävlingar?
Finns massa, bara att tipsa nu, tillsammans ska vi bygga upp en jävligt bra blogg helt enkelt!
KRAM! // www.hannaselenbrink.se

Svar: Vad roligt ! :)
Emilia Sjödin

#7 - Kelly

Älskar pll, haha <3

Svar: Ja! Helt beroende !
Emilia Sjödin

#8 - Emelie

Bästa serien!

Svar: Absolut! :)
Emilia Sjödin

#9 - Sofia

Såå himla bra :D

Svar: Jag älskar det! :)
Emilia Sjödin

#10 - Karin Lygnersjö

Helt klart en av de grymmaste serierna jag sett :D

Svar: Håller helt klart med dig! :)
Emilia Sjödin