Emilia Sjödin

Shopping
 
Hej! Första dagen i skolan är avklarad. Min lärare var sjuk så jag hade bara två lektioner. Jag började klockan tolv, men den senaste bussen jag kunde ta gjorde så att jag var i skolan till tio. Jag fördröjde tiden på stan iställelt. Jag fick med mig en tröja, allmenacka och ett puder med mig hem. I pudret låg också en test på en foundation som jag har funderat på att köpa, så det var bra. Fick även med en test på en dagkräm också. Jag har varit jättetrött hela kvällen. Firat min mormor som fyllde år idag och sedan har jag bara pluggat. Jag har en redovisning på fredag muntligt. Jag ska prata i fem minuter men jag har kommit upp i tio minuter så jag måste försöka korta ner det. Vet dock inte hur, jag får ta tag i det imorgon istället. 
 
Idag var det pretty little liars också! Gud som jag har längtat! 
Hoppas ni har haft en bra dag! :) 
 
#1 - Emelie

Åh! Det där pudret är verkligen bäst!!

Svar: Ja jag älskar det! Har haft det innan också och jag var bara tvungen att köpa ett till innan det skulle ta slut :)
Emilia Sjödin

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Snyggt!

#3 - Michelle Alexa

Åh vad mycket du fick med dej! vart är tröjan ifrån? Älskar den<3

Svar: Från Ginatricot :)
Emilia Sjödin