Emilia Sjödin

Ullared
Hej där! Inatt åker jag och Filippa + pappa och Karin till Ullared för att shoppa loss! Vi kommer hem på lördag kväll/ natt så ni kan vara beredda på att jag inte kommer att uppdatera bloggen förens på lördag eller söndag. Men ni kan hålla koll på mig på twitter och instagram där jag antagligen kommer att uppdatera mig. 
Ni får ha det så bra så länge! 



Bilder från nyår och julafton 
#1 - Berta K

Sv: Tack! Hoppas du också har haft en bra dag :)

Svar: Tack!
Emilia Sjödin

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja absolut, 2013 var ett grymt år! :D

#3 - amanda

fina :)

Svar: Tack du! :)
Emilia Sjödin

#4 - Ida

Åh vad kul med Ullared! Har aldrig varit där men skulle verkligen vilja åka dit någon gång! du får visa upp vad du fick med dig hem sen! ;)

Svar: Ja det var faktiskt kul! Bra ide jag kan visa sakerna när jag kommer hem :)
Emilia Sjödin

#5 - Milina Salihodzic

Kul med ullared!

Svar: Ja faktiskt! :)
Emilia Sjödin

#6 - Carolina - Stall Assla

Vad roligt! Shoppa för mig med ;)

Svar: Haha ja det ska jag göra ! :)
Emilia Sjödin