Emilia Sjödin

Classic car week
 
Hejhej! Idag är det nog första gången den här veckan jag har duschat, haha! Hade glömt bort att jag har fint hår. Jag har i alla fall duschat, sminkat och gjort mig fin inför classic car week. Det är alltså en crusing jag ska åka till med mina vänner och broder. Vi ska ta våran camaro och åka runt i rättvik. Det kommer bli kul. Hoppas ni har haft en fantastiskt bra dag, själv har jag legat ute i solen och blivit bränd, ja bränd är jag ju redan men jag menade solbränd ;) 
#1 - Julia ♥

Jätte fin blogg, skulle bli jätte glad om du skulle vilja vara med i min veckans blogg! ♥

Ha en bra dag! :)

Svar: Tack så Mycket ! :) jag får kika in tävlingen då :)
Emilia Sjödin

#2 - Charlotta Hägg

Sv: Tack:)) och du är så himla fin! KRAM!

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#3 - sabina

sv; Visst är de!

#4 - Josefin

Så snyggt!

Svar: tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Jessica

Så fina bilder på dig och snygg outfit :)

Svar: tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin