Emilia Sjödin

Fast på sjön i spöregn och personal som dansar


Hej hej! Jag är ledsen för att jag gör mobilblogg men jag har verkligen inte min kamera med mig om dagarna när jag är ute och badar. 
Igår hade jag en jätterolig dag faktiskt. Den började med att jag och mina kompisar åkte ut med båt till en ö och sedan låg vi i vattnet på ett grund men vi badade aldrig. Vi pratade en hel del men helt plötsligt började det regna hur mycket som helst och det började blåsa så det blev vågor på sjön. Vi gick runt i bikini och när regnet kom så smackade det mot huden, det gjorde så ont, kändes nästan som hagel. Vi satt oss i båten så fort som möjligt med handduk över oss men man kände fortfarande att regnet gjorde ont. När vi skulle starta motorn till båten så funkade den inte, och vi fick panik, haha. Vi fick ro för hand och så mycket har jag verkligen inte skrattat på länge. 

Senare mot kvällen åkte jag, min bror, Sara och Gustav in till crusingen i Falun och kollade på fina bilar. På hemvägen åkte vi in på MAX och det roliga var att vi trodde de stängde klockan tre men de stängde klockan elva. Jag tror vi kom dit fem i elva men vi fick äta ändå. Det var bara vi kvar och helt plötslig började personalen dunka musik, så högt att jag inte ens hörde vad mina vänner sa. Sen så jag i fönstret hur det speglade sig att personalen blev helt galna och började dansa, alltså verkligen dansa. Det var det fulaste på länge och vi kunde inte hålla oss för skratt. 

Haha, vad har ni haft för er ? 
#1 - Isabelle - fotograf

Åh så härligt!