Emilia Sjödin

Födelsedagsfirande
 
Hej på er alla! Idag eller snart ska jag iväg och fira min kompis Nanna som fyllde år igår. Jag träffade henne en snabbis igår då vi åkte ner till en badplats/camping här och bara pratade. Sedan fick vi för oss att vi skulle bada så det blev ett nattdopp. Riktigt mysigt faktiskt men läskigt att bada när det är så mörkt. 
 
Glöm föresten inte bort min fototävling - LÄS MER HÄR! 
#1 - Katja

Sv: Tack :) Fin kjol!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - amanda

fin du är!

Svar: Men tack söta du ! :)
Emilia Sjödin

#3 - ♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#4 - Alice

Jättefin kjol! Vart är den ifrån? :)

Svar: Visst är den! Jag köpte den på H&M :)
Emilia Sjödin

#5 - V I L M A L A ♔

Vad härligt! Snygg är du med din körv ;) xx

Svar: Haha tack du! :)
Emilia Sjödin

#6 - ☆Z I N J A☆

så fin!

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Emilia Sjödin

#7 - hjjonsson.blogg.se

Fin kjol!

Svar: Tack! Jag köpte den förra veckan och är helt besatt av den :)
Emilia Sjödin

#8 - Maja

Vad fin du är!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#9 - Ida - foto & häst

men gud så fin du är! supersnygg outfit!
sv; åh tack och kan inget annat än att säga detsamma! :')

Svar: Tack så himla mycket snygging ! :)
Emilia Sjödin

#10 - VERONICA - modeblogg

SÅ underbara bilder, helvete så vacker du är! Älskar kjolen något enormt! Underbar blogg! Ha en så fin lördag, kramar på dig!

Svar: Men tack då jätte jättemycket! Vad glad jag blir ! :) älskar min nya kjol enormt mycket. Ha en bra lördag du också! Kram :)
Emilia Sjödin

#11 - Karin

Var har du köpt tröjan och kjolen? :)

Svar: Tröjan är köpt på ginatricot och kjolen är från H&M :)
Emilia Sjödin

#12 - Camila Torres

GUD, så FIN du är! klart.. följer dig på bloglovin nu <3

Svar: Tack så jättemycket fina du! Jag lägger till dig nu också :)
Emilia Sjödin