Emilia Sjödin

FOTOTÄVLING
Hej! Nu är det så att jag drar igång en fototävling som avslutas om en vecka. Det du ska göra är att ta en porträtt bild, på dig själv eller på en kompis och sedan skicka bilden till mig. Då kommer jag välja ut den bilden jag tycker ser bäst ut och sedan lägga ut på min blogg.
 
Priset blir en länk till eran blogg i varje inlägg jag lägger upp i en vecka. 
 
REGLER
  • Du måste ha tagit bilden.
  • Skicka bilden till min mail - mail finns här under. Glöm inte att skriva din bloggadress med. 
  • Skriv i kommentarsfälltet att du är med i tävlingen och att du har skickat din bild till min mail. 
  • (inte ett måste) Skriv gärna ett inlägg på er blogg om att ni är med och tävlar i min fototävling. 
Det var enkla regler och jag hoppas ni vill vara med, lycka till! 
 
 
 
 

#1 - fanny-foto

måste man ha tagit bilden nyligen eller kan jag tävla med en bild som redan är tagen? :)

Svar: Du kan ta en bild som redan är tagen :) Bara det är du som har tagit bilden :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia ♥

Jätte fin blogg, kolla gärna in i min blogg! ♥

Ha en bra dag!

Svar: Tack! Vilken fin blogg du har :)
Emilia Sjödin

#3 - Emiza

jag vill gärna med och tävla. Har stickat mail till dig

Svar: Vad roligt! Har sett ditt mail :)
Emilia Sjödin

#4 - Sam

Jag är i tävlingen

Svar: vad roligt! Såg ditt mail :)
Emilia Sjödin

#5 - Matilda Sundin

Jag är gärna med :) Har skickat en bild till dig :)

Svar: Vad roligt! :)
Emilia Sjödin

#6 - LIENE

Rolig tävling :) Måste ansiktet vara med i bilden för annars kan jag ju ta en av bilderna med mig och gitarren? Men om ansiktet måste vara med kanske jag kan fråga om det går bra för en kompis att jag skickar in bild på henne som jag fotade. Jag har haft förlamning på ena sidan av mitt ansikte ett långt tag och den ser inte ut som den ska helt än så därför undrade jag :) Alltså, jag tog inte illa upp eller något. Du kunde ju inte vetat.

Svar: Okej, ja helst vill jag ha en bild på ett ansikte. Men fråga din kompis först och säger hon nej så kan du skicka in bilden på dig och gitarren :) kram !
Emilia Sjödin

#7 - Julia

Åh rolig tävling! :)

Svar: Ja vad kul att du tycker det! Var gärna med :)
Emilia Sjödin

#8 - Moa

Jag är med! Och har mailat dig :)

Svar: Vad roligt ! :)
Emilia Sjödin

#9 - fanny-foto

har skickat mail till dig nu :D

Svar: Vad roligt ! :)
Emilia Sjödin

#10 - LIENE

sv: Okej, ska se hur jag ska göra :)

#11 - Julia Gavefalk

Jag är med och har skickat bilden till din mail, kram.

Svar: Åh vad kul! Den skulle egentligen avslutas igår men nu påminde du mig och vilken tur du har som får vara med i tävlingen ! :)
Emilia Sjödin