Emilia Sjödin

Kvällar som igår

Igår kom aldrig Mikaela hem till mig så jag bestämde mig för att ha en filmkväll hemma då jag bjöd över Filippa och min bror bjöd över Sara och Gustav. Vi hade köpt riktigt mycket chips och godis och sedan kollade vi på filmen the to do list. Filmen var verkligen bra men den var väldigt pinsam haha, ni vet när man inte vet vad man ska ta sig till. Annars var det inga problem med filmen.  

Efter filmen var klockan runt 22-23:00 och Sara och Gustav åkte hem, min bror gick och lade sig men jag och Filippa gick ut på min altan och pratade. Vi satt på infravärme, tog på oss filtar och sen helt plötsligt var klockan 4:00 på natten/ morgonen. Vi hade en sådan bra kväll och vi pratade ut en hel del och skrattade för det mesta. Pratade om sånt vi i vanliga fall inte har tid för. Sånna tillfällen behövs verkligen. Det var jättemysigt och min bästa vän Filippa här på bilden är bara så sjukt jävla bra! Vilken tur jag har som får vara hennes vän! 
Puss och kram !
#1 - Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Va mysigt med filmkväll :)

Svaren på frågestunden finns på bloggen nu, kika in och kolla vad jag svarat på din/a fråga/frågor :)

#2 - julia

sv: Ja det var verkligen supergott!♥ kramis

#3 - julia

Så fina

sv: Ja det tycker jag verkligen du ska göra!♥ kram

Svar: Tack så mycket söta du! :)
Emilia Sjödin

#4 - julia

sv: Åh tack vad glad jag blir!♥ kram

#5 - julia

sv: Åh tack vad glad jag blir!♥ kram

#6 - Filippa

Puss på dig bästis ♡♡