Emilia Sjödin

Vinnaren av fototävlingen är...
...Matilda Sundin! Grattis till dig! Den här bilden tycker jag verkligen är ett fint porträtt. Det är fint ljus och väldigt fint med bokéh effekt i bakgrunden. Dessutom är det en väldigt fin tjej på bilden också! Matildas blogg heter femtonplus.blogg.se vilket jag verkligen jag tycker att ni ska kika in. Hennes pris blir nu en länkning i varje inlägg jag gör i en vecka ! 
 
 Klicka på bilden för att komma till hennes blogg. 
 
Jag måste tillägga att jag är väldigt glad för alla som har skickat in ett bidrag till tävlingen, riktigt kul. Det var dock svårt att avgöra vinnaren eftersom alla bilder var så otroligt olika. Men jag hoppas ni får en bra fredag och glöm inte att kika in Matildas blogg. Kram! 
#1 - Matilda Sundin

Åh tack så jätte mycket :D

#2 - fanny-foto

himla fin bild! :)

#3 - Moa

Grattis till henne :)

#4 - Hanna Andersson

Åh vad fin bild!