Emilia Sjödin

Bad luck
 
Jag hoppas ni inte har haft lika mycket otur som jag idag. Ni har väl inte missat att det är fredag den trettonde idag va? Jag kan rada upp en lista med all otur jag har haft under dagen. Lite besviken är jag eftersom det här brukar i vanliga fall vara min turdag. 
  • Dagen började med att jag försov mig vilket gjorde att jag hade en halvtimme på mig att hinna fixa mig innan bussen gick. Jag hade tänkt duscha, locka håret m.m. Men det hann jag inte. 
  • När jag skulle sminka mig spillde jag foundation på mina shorts vilket gjorde att jag var tvungen att leta på en klänning. 
  • Egentligen hade jag inte tänk gå till skolan idag, men jag ville så gärna ta fina bilder på alla som tog studenten på min skola idag. Men jag hade inte tid att leta reda på kameran eftersom bussen strax skulle gå vilket gjorde att jag fick lämna kameran hemma...
  • Jag hade heller inte tid att leta efter ett par strumpor i samma färg och därför blev en strumpa svart och den andra blev grå. 
  • Min bror kom hem med fika och sedan berättade jag all min otur under dagen och då kastade min bror en ben & Jerry's till mig för att vara snäll, men istället missade jag den och fick den rakt på bröstet, aj. 
 
Ikväll ska jag iväg på ett party för att fira in sommarlovet. Hoppas min otur för dagen är slut nu, haha. 
 
Har ni haft någon otur idag? 
 
#1 - MADDISENJ.SE

Jag har faktiskt inte haft någon otur hittills idag så håller tummarna för att det håller i sig kvällen ut!

Svar: Okej vad bra! Min kväll blev bara ännu mer otur haha! :)
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Svimmade på one direction konserten men annars har väl dagen varit motsatsen till en otursdag ^^
Kram<3

Svar: Haha! Det var inte så bra men det lär ändå härligt med konsert ! <3
Emilia Sjödin

#3 - Kimmey ~ Kung varje dag

Tråkigt att din dag inte blev bra!

Svar: Haha det var bara kaos 😂
Emilia Sjödin

#4 - Karin

Haha fyfan, skrattade lite när jag läste det om glassen ;) låter inte som nån höjdare! ^^
Jag märkte inte av det alls faktiskt :)

Svar: haha ja det gjorde ont kan jag säga! Vilken tur att din dag blev bra iaf, eller ingen otur ändå :)
Emilia Sjödin