Emilia Sjödin

Midsommar outfits

Hej! Snart är det midsommar och då tycker jag att man ska klä sig väldigt somrigt och gulligt. Rosa färg, blommigt, krans i håret och klackar! Lockigt hår skadar heller inte. 

#1 - HJJONSSON

Åh fint!

#2 - isabelle

kolla gärna in min blogg. Finns inlägg om hur jag träffade Samir Badran! xo

#3 - ♫♪ sandra

snyggt!

#4 - Amanda Johansson

Snyggt :D

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Esmeralda

sååå snyggt :D

#6 - Izza

Hej! Vart redigerar du videos? :)
Kan du något bra program som är gratis och väldigt bra?



Svar: Jag har gjort ett inlägg av din fråga som om du vill ha ett långt svar kan du läsa där. Annars kan jag snabbt säga att jag använder IMOVIE som finns på macdatorer. Men har du en windows dator kan man använda sig av windows movie maker som också är väldigt bra. programmen finns redan på datorerna så man behöver inte betala något :) Men det ror ju på vad du har för dator. Annars kan du nog söka på google :)
Emilia Sjödin