Emilia Sjödin

my sisters keeper
 
Har ni sett den här filmen? Den kom ut för ett bra tag sedan men jag har aldrig vågat kolla på den, för rädd över få upp jobbigt känslor. Men igår kväll tog jag mig tiden till att titta på filmen och den var så jobbig, jag grät floder och min mascara var över hela ansiktet på mig när filmen var slut. Det är en sådan fin film och även en film som får mig att tänka tillbaka. Alla minnen vill man såklart inte få upp igen men en del mysiga studer man kunde koppla till dem i filmen. Usch cancer är en hemsk sjukdom, kan den inte bara försvinna från den här världen, helst igår. 
Har ni sett filmen? Vad tycker ni om den?
#1 - Julia

Jag har också sett den filmen.
Grät dock inte, hur hemskt den där filmen än var. Kan verkligen inte gråta till filmer. Men herregud vad den är bra och fin!

Svar: Okej! Ja den var verkligen otroligt fin.
Emilia Sjödin

#2 - evelina sjödin

En av mina favoriter!! :)

Svar: Ja det blev en av mina nu också :)
Emilia Sjödin

#3 - Emelie

Har sett den men det var ett bra tag sen. Börjar gråta bara jag ser trailern

Svar: ja, usch den är så hemsk. :(
Emilia Sjödin