Emilia Sjödin

Rodd
 
 
Jag har nu precis kommit hem från en roddtävling där jag har kollat på mina vänner som har tävlat, riktigt bra kämpat allihopa! Ikväll drar jag iväg till en festplats och dansar igen vilket jag hoppas kommer bli kul, det är larz kristerz som kommer vara där och spela så jag hoppas det blir kul att dansa till dem. Hoppas att regnet inte faller ner då för det finns inget tak haha. 
 
Igår åkte jag hem till min kompis Mimmi där Nanna också var. Vi hade myskväll så vi åt en massa chips och godis. Vi planerade att vi nästa månad ska fixa ett poolpart hemma hos Mimmi, men det roliga är att ingen av oss har någon pool,haha. Vi tänker alltså köpa några begagnade pooler och sedan köpa till en massa vattenbalonger, vattenpistoler, vattenbanor som man glider på. Sätta upp ett volleybollnät och sedan dunka en massa musik och ha balonger överallt! Vi tänkte kanske fixa någon slags femkamp också. Vilka idéer vi kommer med ibland haha. Men det kommer bli askul.. och dyrt haha. 
 
Hoppas eran dag har varit bra!