Emilia Sjödin

18 års fest



Tjenare ! Hur mår ni? Allt är bra med mig. Igår hade jag en sjukt rolig kväll! Min bästa vän Mikaela fyllde 18 år så det blev fest. Jag köpte vinglas till henne vilket hon blev väldigt glad över. Jag träffade många kompisar och lärde känna nya personer, det var jätteroligt. Mikaela hade hyrt en lokal så jag åkte dit tidigare och hjälpte till, vi skulle göra bål, duka fram maten oh fixa musiken. Gårdagen var helt enkelt skitrolig. 


#1 - VICTORIA

Lust med ett bloglovinbyte? :)

Svar: Ja! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen :)
Emilia Sjödin

#2 - Linda

fina bilder

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#3 - Emelie

Sv: Tack desamma!
Kram<3

#4 - Karin Lygnersjö

Så fin du är! :)

Svar: Tack detsamma finis :)
Emilia Sjödin

#5 - MADDISENJ.SE

Snygging!

#6 - sabina

sv; Tack så mycket!