Emilia Sjödin

A is going to be revealed in 1 days
Sista bilden haha! 
 
Okej såhär ligger det till. Kommer ni ihåg hur mycket jag förut tjatade om pretty little liars? Jo, jag vet jag skriver fortfarande ganska mycket om det men inte lika mycket som förr. Men jag kan säga att det är min absoluta favoritserie någonsin. Jag är inte mycket för film eller serier men den här serien är något jag har fastnat för. Det sorgliga är att det sista avsnittet kommer ut i natt. Jag vill inte att det ska sluta. På onsdagar brukar jag ha en liten filmkväll med mig själv när jag ser på pll, men nu i fortsättningen kommer det vara tomt utan serien, så jag kanske borde leta upp någon ny serie att följa. Har ni några tips? 
Jag är nervös inför sista avsnittet. Det kommer vara så spännande. Jag har några egna teorier om hur det kommer sluta. Hur tror ni att det kommer att sluta?
#1 - amanda

omg så taggad!

Svar: Ja verkligen ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Det kommer ju en till säsong. Älskar också PLL men tycker att det börjar bli lite utdraget nu... Om det fortsätter länge till kommer de bara att förstöra serien

Svar: Jag har också hört rykten om en till säsong men jag tror inte det blir någon :)
Emilia Sjödin

#3 - V I L M A L A ♔

Åh, jag har slutat se PLL pga att det var så utdrafet :( kram

#4 - Johanna - Jojjoworld

Älskar serien! Det senaste var så spännande! :)
Har du lust att göra bloglovin byten? :)

Svar: Bästa serien ! Ja gärna, säg till när du jag lagt till mig så lägger jag till dig sen :)
Emilia Sjödin