Emilia Sjödin

#ALWAYSBLUE
 Hej! Tillbaka till skolan efter en veckas lov. Jag var ganska pepp inför skolan imorse men när jag närmade mig skolan ändrades det direkt. Skönt nog hade jag bara två lektioner för min sista lektion blev inställd. Och bla, bla, bla, ni bryr er nog inte om min skoldag haha. 
Men efter skolan så gick jag på stan i kanske en kvart och då hittade jag den här ursnygga stickade tröjan. Älskar färgen. Sedan finns det också några guldiga detaljer på axlarna. 
Men nu ska jag plugga... #lovelife
#1 - amanda

fin du är!

Svar: Men tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#2 - Karin Lygnersjö

Finis! :)

Svar: Tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#3 - Amanda Johansson

Du passar jätte bra i blått :)

Svar: Tack! Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin

#4 - HJJONSSON

Vaaacker!

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#5 - ☆Z I N J A☆

fina du! jag har lov nu hihi

Svar: Tack sötis! Åh vad lyx! Hoppas du får ett bra lov, kram :)
Emilia Sjödin

#6 - amanda

sv: om du behöver tips kan du kolla i min kategori film betyg, har skrivit om flera hundra filmer där :)

Svar: Okej! Tack :)
Emilia Sjödin

#7 - Ebba♡

Fin blogg kolla gärna in min:)

Svar: Tack! Ska jag självklart göra :)
Emilia Sjödin

#8 - MADDISENJ.SE

Tack snälla söta du! Mitt guld halsband med pärlor är köpt hos persunmall!

Svar: Okej! Det var väldigt fint iaf! :)
Emilia Sjödin

#9 - Johanna B

Jättefin blogg! Vad har du för dig i veckan? några planer? :) kolla gärna in min blogg, kram ♥

Svar: Tack så jättemycket! Det enda jag har planerat är att jag ska gå på bio och äta på stan på fredag med min kusin. Vilket kommer bli riktigt mysigt. Har du några planer? Jag ska självklart kika in på din blogg. Kram :)
Emilia Sjödin